Britain´s most-bashed 鉄道 橋(渡しをする) 明らかにする/漏らすd
A 鉄道 橋(渡しをする) in Leicestershire has been 指名するd the most-bashed in Britain after 存在 攻撃する,衝突する an 普通の/平均(する) of twice per month.
網状組織 Rail said Watling Street 橋(渡しをする) on the A5 in Hinckley was struck by 乗り物s 25 times in the year to the end of March.
The 政府-owned company said its 橋(渡しをする)s typically 苦しむ five strikes every day, 原因(となる)ing half a million minutes of 延期するs for 乗客s while safety checks are carried out.
It has 開始する,打ち上げるd a Lorries Can’t Limbo (選挙などの)運動をする, 勧めるing lorry drivers to check the 高さ of their 乗り物 before starting their 旅行 with more lorries 推定する/予想するd on the roads ahead of 黒人/ボイコット Friday and Christmas.
The second-most struck 橋(渡しをする) in Britain is the Bromford Road 橋(渡しをする) in Dudley, West Midlands.
It was 攻撃する,衝突する 24 times in just 12 months, 原因(となる)ing almost 72 hours of disruption.
The 最高の,を越す 20 名簿(に載せる)/表(にあげる) features 橋(渡しをする)s across Britain, 含むing in Cambridgeshire, Greater Manchester, Lincolnshire, London, North Lanarkshire and Staffordshire.
網状組織 Rail ? which has around 10,000 橋(渡しをする)s over roads ? 報告(する)/憶測d an 11% year-on-year 減少(する) in 出来事/事件s, but 警告するd the 問題/発行する remains “a dangerous and 高くつく/犠牲の大きい 関心”.
Chairman Sir Peter Hendy said: “We’ve done a lot of work with partners across the 産業 in 最近の years to 取り組む 橋(渡しをする) strikes, and whilst it’s encouraging to see our work is 支払う/賃金ing off with numbers now on the 拒絶する/低下する, there’s a lot more to be done to 削減(する) the unnecessary 延期するs, costs and safety 危険s they 提起する/ポーズをとる.”
上級の traffic commissioner Richard Turfitt wrote to haulage 会社/堅いs last month 警告 they could lose their operating licences if they fail to take appropriate 対策 to 妨げる 橋(渡しをする) strikes, such as 確実にするing drivers are given 適する (警察などへの)密告,告訴(状) about their 乗り物s.
Hideo Takano, 上級の structures 助言者 at 主要道路s England, which 持続するs England’s motorways and major A roads, said: “橋(渡しをする) strikes can 原因(となる) hours of disruption an d ? although we re-open our roads as soon as possible ? we recognise the 失望/欲求不満 延期するs can 原因(となる).
“Around two-thirds of 橋(渡しをする) strikes on our roads are 原因(となる)d by 乗り物s carrying a 負担. So to 減ずる the 危険 of this happening, we 勧める all drivers to follow these simple steps: know your 高さ, 計画(する) your 大勝する and 安全な・保証する your 負担.”