手続き 失敗s in Tas chopper 悲劇

An 調査 into a ヘリコプター 衝突,墜落 at Hobart Airport that killed an experienced 指導者 has 設立する 手続きs in the 航空機's flight 手動式の were not 適切に followed.

長,指導者 飛行機で行くing 指導者 at Rotorlift, Roger Corbin, was training a 商業の 操縦する in an 緊急 上陸 手続き when the AS350 Squirrel ヘリコプター 急落するd to the ground on November 7, 2017.

The pair were ふりをするing a hydraulics 失敗 when they lost 支配(する)/統制する in a crosswind, によれば a 報告(する)/憶測 解放(する)d on Wednesday by the Australian 輸送(する) Safety Bureau.

To 持続する 支配(する)/統制する during the 手続き, a shallow approach should be made into 勝利,勝つd and the ヘリコプター should not enter a hover, the AS350 flight 手動式の 規定するs.

"On this occasion, the 航空機 approached crosswind and (機の)カム to a high hover without hydraulic 援助," the 報告(する)/憶測 said.

"その結果, the ヘリコプター was (判決などを)下すd uncontrollable."

It was 設立する Mr Corbin and the 操縦する 存在 教えるd, who 生き残るd but 苦しむd serious 傷害s, did not 行為/行う a pre-flight 簡潔な/要約する to develop a 株d understanding of the training 手続き.

"This may have led to 混乱 over 航空機 支配(する)/統制する and 延期するd 復古/返還 of the hydraulic system," the 報告(する)/憶測 said.

The hydraulic system was 回復するd too late to 回復する 支配(する)/統制する of the ヘリコプター but the 推論する/理由 for that could not be 決定するd, the 報告(する)/憶測 公式文書,認めるd.

The 報告(する)/憶測 said an intermittent fault in the hydraulic 削減(する)-off switch may have 延期するd 復古/返還 of the hydraulics.

Mr Corbin, who was 57, had 30 years' experience 飛行機で行くing ヘリコプターs and in 2007 won the 国家の Search and 救助(する) Award for his work in hundreds of 使節団s.

Rotorlift has changed some of its 議定書s since the 衝突,墜落, 含むing 雇うing a regulator-認可するd safety 経営者/支配人 and updating its training 手動式の with 厳格な人 支配(する)/統制するs on 成し遂げるing AS350 sequences.

As part of its 調査(する), the ATSB reviewed 34 調査s of acciden ts 伴う/関わるing hydraulic systems in the same type of ヘリコプター.

It 設立する that even very experienced 操縦するs often 苦しむd 早い, 壊滅的な loss of 支配(する)/統制する.

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