Why are social マスコミ 会社/堅いs 直面するing a 厳重取締?

A 提案するd 厳重取締 on social マスコミ companies is 推定する/予想するd to be 発表するd, to 軍隊 them to 除去する 違法な content and 保護する 攻撃を受けやすい 使用者s.

With 開始するing 怒り/怒る against tech 巨大(な)s, the 圧力(をかける) 協会 takes a look at the 審議.

? Why are social マスコミ 会社/堅いs 存在 criticised?

乱すing images of self-害(を与える) can be 設立する on social マスコミ, whether broadcasted into 使用者s’ 料金d by those they follow, or by searching for 確かな 条件. Many are uploaded by youngsters.

The desperate 表現 from 攻撃を受けやすい individuals is 恐れるd to 影響(力) others into 害(を与える)ing themselves.

Social マスコミ 会社/堅いs are 現在/一般に left to their own 装置s as far as 規則 is 関心d, but they have been 勧めるd to 行為/法令/行動する to 保護する their 使用者s and been 脅すd with 法律制定.

自殺 予防 大臣 Jackie Doyle-Price is 推定する/予想するd to 警告する that the normalisation of self-害(を与える) and 自殺 content online 提起する/ポーズをとるs a danger as 墓/厳粛/彫る/重大な as child grooming.

乱暴/暴力を加える has 強めるd に引き続いて the death of Molly Russell.

Molly Russell died in November 2017 (Family handout/PA)

Molly Russell died in November 2017 (Family handout/PA)

? Who is Molly Russell?

The 14-year-old girl took her own life in November 2017. Her family later 設立する she had 見解(をとる)d social マスコミ content linked to 苦悩, 不景気, self-害(を与える) and 自殺.

Her father, Ian Russell, said he had “no 疑問 Instagram helped kill my daughter”, 非難するing algorithms used by the 壇・綱領・公約 for enabling her to 見解(をとる) more harmful content.

? Have they 行為/法令/行動するd already?

Instagram boss Adam Mosseri said he was “深く,強烈に moved” by Molly’s story and 定評のある his 壇・綱領・公約 was “not yet where we need to be” on the 問題/発行するs of 自殺 and self-害(を与える).

Images that encourage the 行為/法令/行動するs are banned, but the boss 認める that Instagram relies on 使用者s to 報告(する)/憶測 the content before it is 粛清するd.

“The 底(に届く) line is we do not yet find enough of these images before they’re seen by other people,” Mr Mosseri 追加するd.

But he said the Facebook-owned 会社/堅い would introduce “sensitivity 審査するs” making it harder for 使用者s to see images showing cutting.

The 問題/発行する is not simple though.

He argues a 重要な piece of advice from 外部の 専門家s is that “安全な spaces” for young people to discuss their mental health 問題/発行するs online are 必須の, 供給するing 治療力のある 利益s.

The 場所/位置 恐れるs stigmatising mental health by censoring images that 反映する real 問題/発行するs.

A 広報担当者 for Instagram and Facebook 公約するd to make it harder to find self-害(を与える) 関係のある content through hashtags and the search feature.

現在/一般に, searching for one hashtag that takes 使用者s to images of self-害(を与える) first 警告するs that some of the に引き続いて 地位,任命するs “often encourage behaviour that can 原因(となる) 害(を与える) and even lead to death”.

“If you’re going through something difficult, we’d like to help,” the 警告 message 追加するs.

? Does social マスコミ 増加する 出来事/事件s of self-害(を与える)?

The 証拠 is 現在/一般に patchy.

One UK 熟考する/考慮する 設立する self-害(を与える) in girls 老年の 13-16 rose 68% from 2011 to 2014, a period that mirrors a にわか景気 in social マスコミ usage.

But the authors from the University of Manchester 警告するd more 研究 was necessary to せいにする a 原因(となる) and they 示唆するd it could partly 反映する girls 存在 more willing to talk.

Another 熟考する/考慮する led by the University of Oxford said 穏健な use could be 有益な but extreme usage may have a minor 消極的な 影響(力), pointing に向かって 限界ing adolescents’ 科学(工学)技術 time.

? What’s next?

数字表示式の 大臣 Margot James was on Tuesday 推定する/予想するd to 発表する 提案s to 割れ目 負かす/撃墜する on social マスコミ companies by 軍隊ing them by 法律 to 除去する 違法な content and 調印する a code of 行為/行う.

“We will introduce 法律s that 軍隊 social マスコミ 壇・綱領・公約s to 除去する 違法な content, and to prioritise the 保護 of 使用者s beyond their 商業の 利益/興味s,” she was to say.

But, as has been the 事例/患者 with 事前の social マスコミ スキャンダルs, whether the 巨大(な)s 行為/法令/行動する themselves will perhaps 限界 any 規則.

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