商売/仕事 travel spending 始める,決める to rise in 2016 - 熟考する/考慮する

BERLIN, Nov 8 (Reuters) - Spending on 商売/仕事 travel in Germany, Britain, フラン, Spain and Italy is 推定する/予想するd to rise by over 6 パーセント 毎年 in 2015 and 2016, 示すing the European economy is 伸び(る)ing traction, によれば a 熟考する/考慮する by a 主要な 商売/仕事 travel 協会.

Spending on 商売/仕事 travel 苦しむd as a result of the 財政上の 下降 which led companies to rein in spending.

商売/仕事 travel bounced 支援する in 2014 and spending in the five western European countries is 推定する/予想するd to rise by 6.4 パーセント in 2015 and 6.3 パーセント in 2016, a 熟考する/考慮する by the 全世界の 商売/仕事 Travel 協会 (GBTA).

That will take the market to $210.6 billion in 2016, up from $186.3 billion in 2014.

Since hitting a low of $171.7 billion in 2009, spending on 商売/仕事 travel in the five countries has grown at an 年次の 構内/化合物 率 of 2.4 パーセント, meaning the 2015 and 2016 率s 代表する a 重要な 選ぶ-up.

"The 熟考する/考慮する shows that the European economy is 集会 steam and beginning to put its 経済的な woes in the 後部-見解(をとる) mirror," said Catherine McGavock, GBTA's 地域の 副/悪徳行為 大統領,/社長 for EMEA, ahead of a 集会 by 商売/仕事 travel (n)役員/(a)執行力のあるs in Frankfurt next week.

However, the picture is mixed. In Germany, the largest 商売/仕事 travel market in western Europe at an 概算の $57.9 billion, spending is 始める,決める to rise 9.5 パーセント in 2016, while in Britain spending is 推定する/予想するd to rise by 6.2 パーセント, driven by lower 失業 and 燃料 co sts helping to 上げる 消費.

一方/合間, フラン and Italy will see growth of 3.4 パーセント and 1.9 パーセント 予定 to their 女性 経済成長.

The five countries account for nearly 70 パーセント of the 商売/仕事 travel market in western Europe.

(報告(する)/憶測ing by Victoria Bryan; Editing by Digby Lidstone)

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