航空機によるs with most legroom for the money
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If you're on a long flight then a little extra legroom goes a long way. 関わりなく whether you're travelling for leisure or 商売/仕事, nobody likes to be squashed into an airplane seat.
Squish: How to get more seat for your money
We 明らかにする/漏らす how much legroom each 航空機による gives you and how much it will cost you to get extra room.
How to 手段 your seat and legroom
伝統的に, seating space on 計画(する)s is 手段d by a 'seat pitch', which is the distance between a point in the headrest on one seat and the same point on the seat in 前線 of it.
For example, if an airplane seat has a pitch of 32" this means that there is a distance of 32" between the 前線 of one seat and the seat behind it.
Although seat pitch might not give you the exact 測定 of legroom onboard your flight, it does give a good approximation of just how much seat room you can 推定する/予想する.
(頭が)ひょいと動く Atkinson, travel 専門家 from travelsupermarket.com, said: 'Personal space is a contentious 問題/発行する on flights and people get very 熱烈な about 安全な・保証するing the most 量 of legroom possible. But these days, 慰安 has to be 重さを計るd up against the cost of 購入(する)ing seats with extra legroom.'
'Nearly all 航空機によるs now 告発(する),告訴(する)/料金 for seats that 許す you to stretch out in Economy, whilst 昇格ing to 賞与金 Economy, 商売/仕事 or First Class can cost a fortune.'
Of course, you can always request a seat with extra legroom if you're desperate for the 追加するd 慰安. However, you will usually have to 支払う/賃金 for this 特権.
によれば a legroom 報告(する)/憶測 by comparison website Cheapflights.co.uk 飛行機で行くing with a 非,不,無-予算 航空機による will mean that you get more legroom.
航空機によるs such as 首長国s, 空気/公表する フラン and 空気/公表する New Zealand 申し込む/申し出 more legroom than their low-cost 航空機による 同等(の)s.
Francesca Ecsery from Cheapflights.co.uk said: '予算 運送/保菌者s typically 申し込む/申し出 smal ler seat pitches than 十分な service 航空機によるs. Aer Arann, 空気/公表する Berlin and Thomson 申し込む/申し出 the roomiest seats in this 部類, but 長,率いる for the 出口 and 前線 列/漕ぐ/騒動s on any 運送/保菌者 and you'll have more legroom.'
'As most 予算 航空機によるs 申し込む/申し出 seating on a first-come, first-served basis, get to the 前線 of the 搭乗 列 to maximise your chances of getting the most sought-after seats.'
So how much will an extra legroom seat 始める,決める you 支援する? See the (米)棚上げする/(英)提議するs below for a 指導基準 of prices and how much seat pitch each 航空機による 申し込む/申し出s.
航空機による | 付加 Cost in £ | |
---|---|---|
Source: Travelsupermarket.com | ||
Aer Lingus | 15 each way | |
bmi | First come first served at check in 解放する/自由な | |
flybe | 15 each way | |
Virgin 大西洋 | 50 for 出口 seats and 30 for extra legroom seats of 34 buy at check in only | |
Thomas Cook | From 35 to 80 return on 基準 flights and 一括s | |
British 航空路s | 50 from ten days 事前の to 出発 on long 運ぶ/漁獲高 each way - 10 on short 運ぶ/漁獲高 from day of 調書をとる/予約するing | |
Jet2 | From 9.99 to 24.99 each way | |
Ryanair | 早期に 搭乗 選択 at 4 each way | |
君主 | From 15 to 35 each way | |
Thomson/ First Choice | 30 short 運ぶ/漁獲高 and 50 long 運ぶ/漁獲高 return | |
bmi baby | 7.99 to 10.99 each way | |
easyJet | 早期に 搭乗 選択 from 6 上向きs o r as a member of 年次の 計画/陰謀 at 100 per person |
航空機による | Economy | 賞与金 Economy | 商売/仕事 Class | First Class |
---|---|---|---|---|
Source: Cheapflights.co.uk | ||||
1 = Depends on 航空機 | ||||
Aer Lingus | 32 | * | 52 | * |
Aeroflot | 32 | * | 38-58 | * |
空気/公表する Algerie | 32 | * | 36 | * |
空気/公表する Baltic | 30-32 | * | * | * |
空気/公表する Canada | 31-34 | 38-40 | 58 | 60 |
空気/公表する 中国 | 34 | * | 42 | 62 |
空気/公表する フラン | 31-34 | 36 | 55-79 | 82 |
空気/公表する India | 31-34 | * | 47-76 | 80-82 |
空気/公表する Jamaica | 31-34 | * | 60-84 | * |
空気/公表する Malta | 30 | * | 32 | * |
空気/公表する Mauritius | 31 | * | 60 | 73 |
空気/公表する New Zealand | 32-34 | 38-40 | 42-80 | * |
空気/公表する Seychelles | 32 | * | 50 | * |
Alitalia | 32 | * | 60 | * |
All Nippon 航空路s | 31 | 38 | 62-63 | 77 |
American 航空機によるs | 30-34 | * | 49-60 | 88-92 |
Bmi | 31-32 | 49 | 78-80 | * |
British 航空路s | 30-37 | 38 | 73 | 78 |
Brussels 航空機によるs | 31 | * | 62 | * |
Caribbean 航空機によるs | 32-34 | * | 47-60 | * |
Cathay 太平洋の 航空路s | 32 | * | 45-60 | 79-81 |
中国 Eastern | 32 | * | 60 | 80 |
Czech 航空機によるs | 32 | * | 47 | * |
El Al 航空機によるs | 32-34 | * | 45-62 | 77 |
首長国s | 32-34 | * | 46-60 | 69-86 |
Etihad 航空機によるs | 31-33 | * | 88 | 88 |
Finnair | 28-32 | * | 60 | * |
湾 空気/公表する | 32-34 | * | 47-73 | 74-83 |
Iberia | 31 | * | 60 | * |
Icelandair | 32-33 | * | 39 | * |
Japan 航空機によるs | 30-32 | 38 | 62 | 79 |
JAT Yugoslav 航空機によるs | 32 | * | 36 | * |
Kenya 航空路s | 32 | * | 76 | * |
KLM 王室の Dutch 航空機によるs | 30-34 | 33 | 60 | * |
Korean 空気/公表する | 31-35 | * | 50 | 82 |
LOT ポーランドの(人) 航空機によるs | 30-32 | * | 37-57 | * |
Lufthansa | 30-33 | * | 30-60 | 85-92 |
Luxair | 32 | * | 32 | * |
Malev | 32 | * | 40 | * | < /tr>
Malaysia 航空機によるs | 32-34 | * | 45-62 | 75 |
MEA | 32 | * | 42-48 | * |
Olympic 航空路s | 32 | * | 58 | * |
Pakistan International 航空機によるs | 32 | * | 60 | * |
Qantas | 31-32 | 38-42 | 50-80 | 79-83.5 |
Qatar 航空路s | 32-34 | * | 61 | 78-79 |
王室の 空気/公表する Maroc | 32 | * | 36 | * |
王室の Brunei 航空機によるs | 32 | * | 57 | * |
王室の Jordanian | 34 | * | 82 | * |
SAS | 32 | 38 | 61 | * |
Saudi Arabian 航空機によるs | 34 | * | 45 | 64 |
Singapore 航空機によるs | 32-34 | 37 | 50-60 | 60-81 |
South African 航空路s | 31-34 | * | 73 | * |
Sri Lankan 航空機によるs | 32 | * | 48 | * |
スイスの International 航空機によるs | 32 | * | 60 | 83 |
TAP 空気/公表する Portugal | 33 | * | 46 | * |
Thai 航空路s International | 34 | 42 | 60 | 70-78 |
Turkish 航空機によるs | 30-36 | * | 34-61 | 83 |
部隊d 航空機によるs | 31-33 | 34-36 | 50-77 | 78-88 |
Varig Brazilian 航空機によるs | 32 | * | 45 | 65 |
Virgin 大西洋 航空路s | 31-32 | 38 | * | 79.5 |
? | ? | ? | ? | ? |
Low Cost 航空機によるs | ? | ? | ? | |
航空機による | Economy | 賞与金 Economy | 商売/仕事 | First Class |
Aer Arann | 30-31 | * | * | * |
空気/公表する Berlin | 30-33 | * | 53-54 | * |
空気/公表する 南西 | 31 | * | * | * |
Bmibaby | 29-31 | * | * | * |
Easyjet | 29 | * | * | * |
Flybe | 31 | * | * | * |
Germanwings | * | * | * | |
Jet2 | 30 | 34 | * | * |
君主 航空機によるs | 28-29 | 34 | * | * |
Ryanair | 30 | * | * | * |
Thomson 航空路s | 28-33 | 36 | * | * |
Transvania | 29 | * | * | * |
Wizz 空気/公表する | 30 | * | * | * |
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