航空機によるs with most legroom for the money

?

If you're on a long flight then a little extra legroom goes a long way. 関わりなく whether you're travelling for leisure or 商売/仕事, nobody likes to be squashed into an airplane seat.

Seat legroom airplane

Squish: How to get more seat for your money

We 明らかにする/漏らす how much legroom each 航空機による gives you and how much it will cost you to get extra room.

How to 手段 your seat and legroom

伝統的に, seating space on 計画(する)s is 手段d by a 'seat pitch', which is the distance between a point in the headrest on one seat and the same point on the seat in 前線 of it.

For example, if an airplane seat has a pitch of 32" this means that there is a distance of 32" between the 前線 of one seat and the seat behind it.

Although seat pitch might not give you the exact 測定 of legroom onboard your flight, it does give a good approximation of just how much seat room you can 推定する/予想する.

(頭が)ひょいと動く Atkinson, travel 専門家 from travelsupermarket.com, said: 'Personal space is a contentious 問題/発行する on flights and people get very 熱烈な about 安全な・保証するing the most 量 of legroom possible. But these days, 慰安 has to be 重さを計るd up against the cost of 購入(する)ing seats with extra legroom.'

'Nearly all 航空機によるs now 告発(する),告訴(する)/料金 for seats that 許す you to stretch out in Economy, whilst 昇格ing to 賞与金 Economy, 商売/仕事 or First Class can cost a fortune.'

Of course, you can always request a seat with extra legroom if you're desperate for the 追加するd 慰安. However, you will usually have to 支払う/賃金 for this 特権.

によれば a legroom 報告(する)/憶測 by comparison website Cheapflights.co.uk 飛行機で行くing with a 非,不,無-予算 航空機による will mean that you get more legroom.

航空機によるs such as 首長国s, 空気/公表する フラン and 空気/公表する New Zealand 申し込む/申し出 more legroom than their low-cost 航空機による 同等(の)s.

Francesca Ecsery from Cheapflights.co.uk said: '予算 運送/保菌者s typically 申し込む/申し出 smal ler seat pitches than 十分な service 航空機によるs. Aer Arann, 空気/公表する Berlin and Thomson 申し込む/申し出 the roomiest seats in this 部類, but 長,率いる for the 出口 and 前線 列/漕ぐ/騒動s on any 運送/保菌者 and you'll have more legroom.'

'As most 予算 航空機によるs 申し込む/申し出 seating on a first-come, first-served basis, get to the 前線 of the 搭乗 列 to maximise your chances of getting the most sought-after seats.'

So how much will an extra legroom seat 始める,決める you 支援する? See the (米)棚上げする/(英)提議するs below for a 指導基準 of prices and how much seat pitch each 航空機による 申し込む/申し出s.

HOW MUCH EXTRA LEGROOM CAN COST
航空機による 付加 Cost in £
Source: Travelsupermarket.com
Aer Lingus 15 each way
bmi First come first served at check in 解放する/自由な
flybe 15 each way
Virgin 大西洋 50 for 出口 seats and 30 for extra legroom seats of 34 buy at check in only
Thomas Cook From 35 to 80 return on 基準 flights and 一括s
British 航空路s 50 from ten days 事前の to 出発 on long 運ぶ/漁獲高 each way - 10 on short 運ぶ/漁獲高 from day of 調書をとる/予約するing
Jet2 From 9.99 to 24.99 each way
Ryanair 早期に 搭乗 選択 at 4 each way
君主 From 15 to 35 each way
Thomson/ First Choice 30 short 運ぶ/漁獲高 and 50 long 運ぶ/漁獲高 return
bmi baby 7.99 to 10.99 each way
easyJet 早期に 搭乗 選択 from 6 上向きs o r as a member of 年次の 計画/陰謀 at 100 per person

< /tr>
SEAT PITCH: HOW MUCH LEGROOM?
航空機による Economy 賞与金
Economy
商売/仕事 Class First Class
Source: Cheapflights.co.uk
1 = Depends on 航空機
Aer Lingus 32 * 52 *
Aeroflot 32 * 38-58 *
空気/公表する Algerie 32 * 36 *
空気/公表する Baltic 30-32 * * *
空気/公表する Canada 31-34 38-40 58 60
空気/公表する 中国 34 * 42 62
空気/公表する フラン 31-34 36 55-79 82
空気/公表する India 31-34 * 47-76 80-82
空気/公表する Jamaica 31-34 * 60-84 *
空気/公表する Malta 30 * 32 *
空気/公表する Mauritius 31 * 60 73
空気/公表する New Zealand 32-34 38-40 42-80 *
空気/公表する Seychelles 32 * 50 *
Alitalia 32 * 60 *
All Nippon 航空路s 31 38 62-63 77
American 航空機によるs 30-34 * 49-60 88-92
Bmi 31-32 49 78-80 *
British 航空路s 30-37 38 73 78
Brussels 航空機によるs 31 * 62 *
Caribbean 航空機によるs 32-34 * 47-60 *
Cathay 太平洋の 航空路s 32 * 45-60 79-81
中国 Eastern 32 * 60 80
Czech 航空機によるs 32 * 47 *
El Al 航空機によるs 32-34 * 45-62 77
首長国s 32-34 * 46-60 69-86
Etihad 航空機によるs 31-33 * 88 88
Finnair 28-32 * 60 *
湾 空気/公表する 32-34 * 47-73 74-83
Iberia 31 * 60 *
Icelandair 32-33 * 39 *
Japan 航空機によるs 30-32 38 62 79
JAT Yugoslav 航空機によるs 32 * 36 *
Kenya 航空路s 32 * 76 *
KLM 王室の Dutch 航空機によるs 30-34 33 60 *
Korean 空気/公表する 31-35 * 50 82
LOT ポーランドの(人) 航空機によるs 30-32 * 37-57 *
Lufthansa 30-33 * 30-60 85-92
Luxair 32 * 32 *
Malev 32 * 40 *
Malaysia 航空機によるs 32-34 * 45-62 75
MEA 32 * 42-48 *
Olympic 航空路s 32 * 58 *
Pakistan International 航空機によるs 32 * 60 *
Qantas 31-32 38-42 50-80 79-83.5
Qatar 航空路s 32-34 * 61 78-79
王室の 空気/公表する Maroc 32 * 36 *
王室の Brunei 航空機によるs 32 * 57 *
王室の Jordanian 34 * 82 *
SAS 32 38 61 *
Saudi Arabian 航空機によるs 34 * 45 64
Singapore 航空機によるs 32-34 37 50-60 60-81
South African 航空路s 31-34 * 73 *
Sri Lankan 航空機によるs 32 * 48 *
スイスの International 航空機によるs 32 * 60 83
TAP 空気/公表する Portugal 33 * 46 *
Thai 航空路s International 34 42 60 70-78
Turkish 航空機によるs 30-36 * 34-61 83
部隊d 航空機によるs 31-33 34-36 50-77 78-88
Varig Brazilian 航空機によるs 32 * 45 65
Virgin 大西洋 航空路s 31-32 38 * 79.5
? ? ? ? ?
Low Cost 航空機によるs ? ? ? ?
航空機による Economy 賞与金 Economy 商売/仕事 First Class
Aer Arann 30-31 * * *
空気/公表する Berlin 30-33 * 53-54 *
空気/公表する 南西 31 * * *
Bmibaby 29-31 * * *
Easyjet 29 * * *
Flybe 31 * * *
Germanwings 30 * * *
Jet2 30 34 * *
君主 航空機によるs 28-29 34 * *
Ryanair 30 * * *
Thomson 航空路s 28-33 36 * *
Transvania 29 * * *
Wizz 空気/公表する 30 * * *

{"status":"error","code":"499","payload":"資産 id not 設立する: readcomments comments with assetId=1687974, assetTypeId=1"}