Do you think you are a better driver than AI? Three in five 運転者s reckon they are superior to 自治権のある 乗り物s

  • 自動化するd 運動ing 法案 will receive 王室の Assent this month
  • Yet British drivers are still not fully 納得させるd by self-運動ing tech - are you??

Who's better behind the wheel: your or 人工的な 知能 (AI)?

A 投票 of 2,078 運転者s across Britain 設立する that three in five reckon they're superior on the road than 科学(工学)技術 力/強力にするing 自治権のある 乗り物s.?

The 報告(する)/憶測 comes as?Boris Johnson recently gave an 圧倒的に 肯定的な review of his experience in a Tesla with self 運動ing tech in the Daily Mail.?

And on Monday, the 自動化するd 乗り物s 法案 is 始める,決める to receive 王室の Assent with the UK 政府 prepped to 投資する up to £150million into driverless tech by 2030.?

But the results from the new 熟考する/考慮する 示唆する the public is yet to be fully 納得させるd by driverless cars.

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The 研究, 行為/行うd by Volkswagen 財政上の Services (VWFS), 設立する 60 per cent of 運転者s consider themselves to be a ‘better’ driver than a driverless car. Casting 疑問 on driver 乗り気 to 選ぶ for an 自治権のある 運動ing experience and を引き渡す 支配(する)/統制する of the 乗り物.

And その上の reticence is seen with 見解(をとる)s around the reliability of self-運動ing tech.

When asked what they felt would be the biggest disadvantage of fully 自動化するd cars, two in five (39 per cent) of drivers 表明するd 関心s about '科学技術の failings or 事故s'.?

一方/合間, one in ten (10 per cent) 明言する/公表するd that 非,不,無-active 参加 could lead to them ‘becoming bored’ on a driverless car 旅行.

However, when asked about the advantages of fully 自動化するd 運動ing, over a 4半期/4分の1 (27 per cent) felt the 科学(工学)技術 would 除去する 危険な drivers from the roads, while just under a third (30 per cent) 明言する/公表するd they did not think there was any 重要な 利益.

にもかかわらず public 不本意 around driverless 乗り物s, the 自動推進の 貿易(する) 団体/死体 believes the tech will bring 重要な safety and 経済的な enhancements.?

研究 by The Society of モーター 製造業者s and 仲買人s 示唆するs that self-運動ing 科学(工学)技術 will save 3,900 lives and 妨げる 60,000 serious road 事故s by 2040, 同様に as 供給する an 経済的な 上げる in the 地域 of £66billion.

However, the first major 科学の 報告(する)/憶測 on 前進するd AI safety published this week 設立する there are inherent 危険s too.

The 熟考する/考慮する - the first iteration of the International 科学の 報告(する)/憶測 on Advanc ed AI Safety -?警告するs there is not 全世界の/万国共通の 協定 の中で 専門家s on a 範囲 of topics around 人工的な 知能.

Their main points of 関心s are around the 明言する/公表する of 現在の AI 能力s and how those could 発展させる over time, and the 見込み of extreme 危険s occurring, such as losing 支配(する)/統制する over the 科学(工学)技術.

The 報告(する)/憶測 identified three main 部類s of 危険 around AI: malicious use, 危険s from 機能不全s, and systemic 危険s.

It comes as the 自動化するd 乗り物s 法案 完全にするd its 議会の passage in the House of Lords?this month and will receive 王室の Assent on Monday 20 May.

発表するd in the King’s Speech in November 2023, the 法案 will 始める,決める out the 合法的な 枠組み for the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of self-運動ing 乗り物s across Britain.

It will 結局 輪郭(を描く) who is liable for misuse of the tech and 衝突,墜落s, 始める,決める the safety threshold for 合法的な self-運動ing and 設立する an in-use regulatory 計画/陰謀 to 監視する the 現在進行中の safety of these 乗り物s.

The first major scientific report on advanced AI safety published this week found there are major concerns with adopting AI: malicious use, risks from malfunctions, and systemic risks

The first major 科学の 報告(する)/憶測 on 前進するd AI safety published this week 設立する there are major 関心s with 可決する・採択するing AI: malicious use, 危険s from 機能不全s, and systemic 危険s

Tom Leggett, 乗り物 科学(工学)技術 経営者/支配人 at the UK’s only not-for-利益(をあげる) 自動推進の 危険 知能 organisation, Thatcham 研究, said: 'I am pleased the AV 法案 will soon receive 王室の Assent. Having followed its 進歩 throughout the Houses of 議会 closely for the last six months, the UK will soon be in a better position to 安全に 可決する・採択する 自動化するd 乗り物s on our roads.

'Reassuringly, the 法案 recognises several points raised in our 共同の 保険会社 必要物/必要条件s for 自動化するd 乗り物s 報告(する)/憶測.?

'This 最高潮の場面s an understanding from 国会議員s that working と一緒に 保険会社s and other 重要な 自動推進の stakeholders is 必須の to 確実にするing the 安全な 採択 of this 科学(工学)技術.

'The AV [自動化するd 乗り物] 法案 will also 現在の an 適切な時期 for greater clarity within the 自動推進の 部門, helping 消費者s to make more 知らせるd 決定/判定勝ち(する)s when considering 乗り物s with 自動化するd functionality.

However, Thatcham says there is still work to be done through 第2位 法律制定 to 確実にする this 科学(工学)技術 is 可決する・採択するd sustainably.

'Challenges remain around the clarity of 保険 責任/義務 in the event of an AV 衝突/不一致, the (疑いを)晴らす 身元確認,身分証明 of self-運動ing 能力s, and the possible cybersecurity 危険,' Leggett says.

'自動化するd 乗り物s 代表する an exciting 未来 for the UK 自動推進の 部門, but only if we can 確実にする there is suitable 法律制定 and 指導基準s to 保護する drivers and 保険会社s.'

Jonathan Fong, 経営者/支配人 for general 保険 政策 at the 協会 of British 保険会社s, welcomed the passing of the 法案, 説 it puts the UK 'on the road to 存在 a world leader in AV 科学(工学)技術'.?

He 追加するd: 'UK モーター 保険会社s have long been supporting the 開発 of 自動化するd 乗り物s, 含むing by 活発に insuring 裁判,公判s to 許す the 科学(工学)技術 to 発展させる, and by supporting the 創造 and 進歩 of this 法案 at every s tep of the 旅行.

'While this 法案 代表するs a 重要な step 今後, その上の consideration is needed to 演説(する)/住所 関心s around safety and cyber 安全. It’s 批判的な that 保険会社s have 接近 to 関連した data ーするために support the 採択 of this 科学(工学)技術.'

The Automated Vehicles Bill completed its parliamentary passage in the House of Lords this month and will receive Royal Assent on Monday 20 May. It will implement the legal framework for the safe deployment of self-driving vehicles across Britain

The 自動化するd 乗り物s 法案 完全にするd its 議会の passage in the House of Lords this month and will receive 王室の Assent on Monday 20 May. It will 器具/実施する the 合法的な 枠組み for the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of self-運動ing 乗り物s across Britain

However, マイク Todd, ceo at VWFS UK, says that にもかかわらず 政治家,政治屋s 押し進めるing ahead with 法律を制定する 枠組み for rolling out 自治権のある 乗り物s, the public 'is yet to be fully 納得させるd' by the tech.

'信用/信任 in their own 運動ing abilities, compared to self-運動ing 科学(工学)技術, means some 運転者s will be 気が進まない to を引き渡す 支配(する)/統制する,' Todd said.?

'While for others, the active 参加 in the 運動ing experience is one they do not want to lose.'

He 追加するd: 'Drivers also 表明する worries about 科学(工学)技術-関係のある 問題/発行するs or failings when in the 乗り物.

'However, when 重さを計るd against the 予報するd safety and 経済的な 利益s that 自治権のある 運動ing will 配達する, the argument for continuing to 投資する in the 開発 of self-運動ing 科学(工学)技術 is 説得力のある.'

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