Self-運動ing cars 'on Britain's roads by 2026' as 自動化するd 乗り物 行為/法令/行動する becomes 法律

  • 行為/法令/行動する will 配達する 合法的な 枠組み for the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of self-運動ing cars
  • Department for 輸送(する) believes we could see 自治権のある 乗り物s by 2026
  • 専門家s say it still needs to 解決する 事故 義務/負債 and cybersecurity 危険

Self-運動ing 乗り物s have taken a step closer and could be on our roads as 早期に as 2026 after the 自動化するd 乗り物s (AV) 行為/法令/行動する received 王室の Assent on Monday and now becomes 法律.

The 法律制定 配達するs 'the most 包括的な 合法的な 枠組み of its 肉親,親類d 世界的な'?for the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of self-運動ing 乗り物s in Britain, によれば the Department for 輸送(する) (DfT).?

輸送(する) 長官 示す Harper said the 科学(工学)技術 will be 'a real 上げる to both safety and our economy'.

However, 専門家s say 第2位 法律制定 is still 要求するd ーするために アイロンをかける out 義務/負債 問題/発行するs if 衝突,墜落s occur and cybersecurity 危険.?

The Automated Vehicles Act has been enacted into law this week and will deliver the legal framework for the safe deployment of self-driving vehicles across Britain

The 自動化するd 乗り物s 行為/法令/行動する has been 制定するd into 法律 this week and will 配達する the 合法的な 枠組み f or the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of self-運動ing 乗り物s across Britain

発表するd in last year's King's Speech, the 自動化するd 乗り物 法案 passed through 議会 last week and has now been 制定するd into 法律.?

The DfT says it will help to '打ち明ける the 可能性のある of an 産業 概算の to be 価値(がある) up to £42billion' and create 38,000 職業s by 2035.

現在/一般に, there are strict 制限s on '補助装置d 運動ing' features 運転者s can use in the UK - the most 前進するd of which is Ford's BlueCruise system, the first 手渡すs-解放する/自由な tech 認可するd by the DfT but one that uses cameras to 確実にする drivers are 支払う/賃金ing attention at all times.

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But the AV 行為/法令/行動する is 始める,決める to 供給する?a roadmap for 乗り物s with 十分な self-運動ing features to 合法的に be used in Britain, 潜在的に within two years.

Minsters are eager to 加速する the 自動化するd-乗り物 移行, with the tech 予報するd to 劇的な 改善する road safety.

In 最近の years, road 死傷者 numbers have remained 比較して flat にもかかわらず the introduction of a wave of 厳格な人 支配するs and new 運動ing 法律s, such as tougher 罰s for those caught using a 動きやすい phone behind the wheel and a raft of updates to the 主要道路 Code.

With human error 与える/捧げるing to 88 per cent of 衝突/不一致s in 2022 - 含むing 事故s せいにするd to drink 運動ing, スピード違反, tiredness and inattention -, AVs should 除去する some deadly 衝突,墜落s.

What's in the 自動化するd 乗り物 行為/法令/行動する??

The 行為/法令/行動する now 始める,決めるs out the 最小限 safety threshold self-運動ing 乗り物s must 達成する.

This is 現在/一般に 明言する/公表するd as a level 'at least as high as careful and competent human drivers'.

It also 輪郭(を描く)s that AVs will need to pass rigorous safety checks before 存在 許すd on our roads.

The 行為/法令/行動する will 結局 define who is liable if something goes wrong - 特に if there are 衝突/不一致s 伴う/関わるing AVs when the 科学(工学)技術 is 活動させる/戦時編成するd - and 設立する an in-use regulatory 計画/陰謀 to 監視する the 現在進行中の safety of cars fitted with self-運動ing features.?

This will 含む a 乗り物 是認 system supported by an 独立した・無所属 出来事/事件 調査 機能(する)/行事, which mirrors that used in the 航空 産業.

As such, companies will have 現在進行中の 義務s to keep their 乗り物s 安全な and 確実にする that they continue to 運動 in 一致 with British 法律s.?

It means 運転者s will not be held 責任がある the 活動/戦闘 of a 乗り物 in self-運動ing 方式, with 商売/仕事s such as 保険会社s, 製造業者s and ソフトウェア developers likely liable when something goes wrong.?

However, in 乗り物s or 状況s where drivers assume a 確かな level of 支配(する)/統制する, the responsi bility will remain on the person.?

This means 運転者s will still need to be qualified and ready to take 支援する 支配(する)/統制する of an 自治権のある car at any time.

It means they cannot be over the drink 運動 限界, use their 動きやすい phone or have a nap behind the wheel of a self-運動ing car under what will be strict 指示/教授/教育s drawn up by the?法律 (売買)手数料,委託(する)/委員会/権限.

Transport Secretary Mark Harper says the introduction of the Automated Vehicle Act to law and it overseeing the safe deployment of the technology will be 'a real boost to both safety and our economy'

輸送(する) 長官 示す Harper says the introduction of the 自動化するd 乗り物 行為/法令/行動する to 法律 and it 監督するing the 安全な (軍隊などの)展開,配備 of the 科学(工学)技術 will be 'a real 上げる to both safety and our economy'

Road deaths rose in 2022 as a result of increased traffic levels following the pandemic, the Government said, with figures now almost on par with 2019 stats. There has been little improvement in reducing casualties since the early 2000s

Road deaths rose in 2022 as a result of 増加するd traffic levels に引き続いて the pandemic, the 政府 said, with 人物/姿/数字s now almost on par with 2019 stats. There has been little 改良 in 減ずるing 死傷者s since the 早期に 2000s

The (売買)手数料,委託(する)/委員会/権限 輪郭(を描く)s that 運転者s must 'remain in a fit 明言する/公表する to 運動' while their car is on the road, and there must be a '使用者 in 告発(する),告訴(する)/料金' who is able to take 支配(する)/統制する if the self-運動ing system requests for them to do so.

Drivers will still need to be sat in the 前線 seat and have a 運動ing licence to operate their 乗り物s, and failing to do so could open them up to 起訴.

'Britain stands at the threshold of an 自動推進の 革命, and this new 法律 is a milestone moment for our self-運動ing 産業 which has the 可能性のある to change the way we travel forever,' Mr Harper said on Monday.

'While this doesn't take away people's ability to choose to 運動 themselves, our 目印 法律制定 means self-運動ing 乗り物s can be rolled out on British roa ds as soon as 2026, in a real 上げる to both safety and our economy.'

Between 2018 and 2022, the DfT (人命などを)奪う,主張するs that the UK self-運動ing 乗り物 部門 生成するd £475million of direct 投資 and created 1,500 new 職業s.

And 大臣s believe they can 供給する a 解答 to 最近の HGV driver 不足s and 支える safety in 部門s where work can be dangerous, such as 採掘.

The DfT says the passing of new automated vehicle laws could provide a solution to recent HGV driver shortages

The DfT says the passing of new 自動化するd 乗り物 法律s could 供給する a 解答 to 最近の HGV driver 不足s

The mining industry is already using remotely-controll
ed heavy duty machinery at different locations around the world. The act should now allow for this technology to be deployed in the UK

The 採掘 産業 is already using remotely-controlled 激しい 義務 機械/機構 at different 場所s around the world. The 行為/法令/行動する should now 許す for this 科学(工学)技術 to be (軍隊を)展開する,配備するd in the UK

裁判,公判s in Britain have already 現在のd how self-運動ing 乗り物s could 改善する the lives of millions with mobility 問題/発行するs and 供給する 輸送(する) for the nation's most 孤立するd people, 含むing those living in remote areas.

マイク Hawes, 長,指導者 (n)役員/(a)執行力のある at the Society of モーター 製造業者s and 仲買人 (SMMT), said the AV 行為/法令/行動する signals a?'watershed moment for UK 自動推進の 革新 and road safety in the UK'.?

He 追加するd: 'Self-運動ing 乗り物s will revolutionise our society, and this new 法律 will help turn ambition into reality, putting the UK と一緒に a handful of other 全世界の markets that already have their regulatory 枠組みs in place.'

Tom Leggett, 乗り物 科学(工学)技術 経営者/支配人 at the UK's only not-for-利益(をあげる) 自動推進の 危険 知能 organisation, Thatcham 研究, said the AV 行為/法令/行動する will put the UK in a 'better position to 安全に 可決する・採択する 自動化するd 乗り物s on our roads'.

'Reassuringly, the 行為/法令/行動する recognises several points raised in our 共同の 保険会社 必要物/必要条件s for 自動化するd 乗り物s 報告(する)/憶測,' he said.

'This 最高潮の場面s an understanding from 国会議員s that working と一緒に 保険会社s and other 重要な 自動推進の stakeholders is 必須の to 確実にするing the 安全な 採択 of this 科学(工学)技術.'

However, Thatcham says there is still work to be done through 第2位 法律制定 to 確実にする this 科学(工学)技術 is 可決する・採択するd sustainably.

'Challenges remain around the clarity of 保険 責任/義務 in the event of an AV 衝突/不一致, the (疑いを)晴らす 身元確認,身分証明 of self-運動ing 能力s, and the possible cybersecurity 危険,' Leggett says.

'自動化するd 乗り物s 代表する an exciting 未来 for the UK 自動推進の 部門, but only if we can 確実にする there is suitable legislat イオン and 指導基準s to 保護する drivers and 保険会社s.'?

Jonathan Fong from the 協会 of British 保険会社s says the UK has '堅固に put itself on the path to 存在 world leaders on 自動化するd 乗り物 科学(工学)技術' but says as the?科学(工学)技術 continues to 発展させる, so must the 法律制定.

'We look 今後 to その上の 共同 between 保険会社s, 政府 and the wider モーター 産業 to 演説(する)/住所 any 可能性のある roadblocks around data 株ing, road safety and cyber 安全,' he 追加するd.

Self-driving technology is predicted to cut road casualties as well as provide convenience benefits for motorists

Self-運動ing 科学(工学)技術 is 予報するd to 削減(する) road 死傷者s 同様に as 供給する convenience 利益s for 運転者s

Are Britons ready for self-運動ing 乗り物s??

The AV 行為/法令/行動する follows self-運動ing 裁判,公判s already taking place across the country.?

This month it was 明らかにする/漏らすd Wayve had 安全な・保証するd more than $1billion in 投資 to develop its AI 科学(工学)技術?その上の here in the UK.

While the 政府 押し進めるs ahead with its self-運動ing 乗り物 計画(する)s, 最近の 研究 示唆するs the general public is not 完全に 納得させるd by 自動化するd tech.?

A 投票 of 2,078 運転者s across Britain 設立する that three in five (60 per cent) reckon they're superior on the road than 自治権のある 乗り物s.

While ministers want to accelerate the transition to autonomous vehicles to improve road casualty statistics, the majority of motorists still need to be convinced about the tech, according to recent studies by the RAC and Volkswagen's finance arm

While 大臣s want to 加速する the 移行 to 自治権のある 乗り物s to 改善する road 死傷者 統計(学), the 大多数 of 運転者s still need to be 納得させるd about the tech, によれば 最近の 熟考する/考慮するs by the RAC and Volkswagen's 財政/金融 arm

And the 熟考する/考慮する, 行為/行うd by Volkswagen 財政上の Services, 設立する 証拠 of その上の reticence around the reliability of self-運動ing tech の中で Britain's drivers.

When asked what they felt would be the biggest disadvantage of fully 自動化するd cars, two in five (39 per cent) 運転者s 投票d 表明するd 関心s about '科学技術の failings or 事故s'.

一方/合間, one in ten (10 per cent) 明言する/公表するd that 非,不,無-active 参加 could lead to them 'becoming bored' on a driverless car 旅行.

However, when asked about the advantages of fully 自動化するd 運動ing, over a 4半期/4分の1 (27 per cent) felt the 科学(工学)技術 would 除去する 危険な drivers from the roads, while just under a third (30 per cent) 明言する/公表するd they did not think there was any 重要な 利益.

RAC 長,率いる of 政策 Simon Williams 追加するd that the モーターing organisation's own 研究 shows that?58 per cent of drivers are 脅すd by the idea of fully 自治権のある 乗り物s and just 15 per cent think they’ll make the roads safer.

'There needs to be a real culture change if we’re to see the public fully embrace AVs,' Williams went on.

'There are also some very practical 障害物s to 打ち勝つ, such as how the cars of tomorrow will be able to 首尾よく and 安全に navigate the UK’s コンビナート/複合体 web of streets ? 特に with so many potholes and faded road 場内取引員/株価s.'

Dr Rana Charara, 戦略の marketing leader at 産業の 科学(工学)技術 company Trimble 自動推進の, says the 科学(工学)技術 at the 最前部 of self-運動ing 乗り物s is already in use and fully 有能な of supporting more 自治.?

However, there are 関心s that 増加するing 自治 to 十分な self-運動ing?'won’t be 平易な or simple'.?

Dr Charara says navigating busy, dynamic, 都市の 環境s will be much harder to 計画(する) for.

'Some 組織/基盤/下部構造 may need to be re-designed, cities made smarter and perhaps even digitally interconnected, and ideally, 5G ニュース報道 延長するd.?

'The 主要道路 Code will also need to be considered; for example, how will an 自治権のある car 反応する when it has to technically break the 法律 by crossing into the other 小道/航路 to 追いつく a cyclist? These are all questions that will need 明らかにするing with all stakeholders 伴う/関わるd.'

The AV 行為/法令/行動する receiving 王室の Assent comes as Boris Johnson in the Daily Mail last week gave a glowing review of his experience in a self-運動ing Tesla?while 存在 輸送(する)d around LA.

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