Elon Musk's SpaceX 始める,決める to take over 航空宇宙局's historic Space 往復(する) 開始する,打ち上げる pad 39A- and 計画(する)s to 爆破 off every TWO WEEKS in 企て,努力,提案 to catch up with backlog に引き続いて 爆発

  • Will be fastest 率 since SpaceX began 開始する,打ち上げるs of its Dragon ?in 2010
  • New 開始する,打ち上げる pad is put into service in Florida next week?
  • New 開始する,打ち上げる pad is at 航空宇宙局's Kennedy Space 中心
  • Pads were 初めは built for the 抱擁する Apollo/Saturn V ロケット/急騰するs?

Elon Musk's ロケット/急騰する 会社/堅い has 明らかにする/漏らすd 計画(する)s to 開始する,打ち上げる its Falcon 9 ロケット/急騰するs every two to three weeks, its fastest 率 since starting 開始する,打ち上げるs in 2010, once it begins using the historic 開始する,打ち上げる pad 39A ?at 航空宇宙局's Kennedy Space 中心 next week.?

The ambitious 計画(する) comes only five months after a SpaceX ロケット/急騰する burst into 炎上s on the 開始する,打ち上げる pad at the company's 初めの 開始する,打ち上げる 場所/位置 in Florida.?

SpaceX, controlled by 億万長者 Elon Musk, has only 開始する,打ち上げるd one ロケット/急騰する since then, in 中央の-January.

Scroll 負かす/撃墜する for ビデオ?

Launch Pad 39A at NASA's Kennedy Space Center in Florida has been undergoes modifications by SpaceX to adapt it to the needs of the company's Falcon 9 and Falcon Heavy rockets, which are slated to lift off from the historic pad in the near future. A horizontal integration facility at the lower right has been constructed near the perimeter of the pad where rockets will be processed for launch prior of rolling out to the top of the pad structure for liftoff. SpaceX anticipates using the launch pad for its Crew Dragon spacecraft for missions to the International Space Station in partnership with NASA's Commercial Crew Program.

開始する,打ち上げる Pad 39A at 航空宇宙局's Kennedy Space 中心 in Florida has been を受けるs modifications by SpaceX to adapt it to the needs of the company's Falcon 9 and Falcon 激しい ロケット/急騰するs, which are 予定するd to 解除する off from the historic pad in the 近づく 未来. A 水平の 統合,差別撤廃 施設 at the lower 権利 has been 建設するd 近づく the perimeter of the pad where ロケット/急騰するs will be 過程d for 開始する,打ち上げる 事前の of rolling out to the 最高の,を越す of the pad structure for liftoff. SpaceX 心配するs using the 開始する,打ち上げる pad for its 乗組員 Dragon 宇宙船 for 使節団s to the International Space 駅/配置する in 共同 with 航空宇宙局's 商業の 乗組員 Program.

'We should be 開始する,打ち上げるing every two to three weeks,' SpaceX 大統領 Gwynne Shotwell told Reuters in an interview on Monday.

SpaceX was approaching that pace last autumn, before the Sept. 1 事故, which happened during a 決まりきった仕事 preflight 実験(する).?

The 爆発 destroyed a $200 million Israeli 衛星 and ひどく 損失d the 開始する,打ち上げる pad.

Shotwell said 修理s to the 開始する,打ち上げる pad at Cape Canaveral 空気/公表する 軍隊 駅/配置する, which are still 進行中で, should cost 'far いっそう少なく than half' of a new 開始する,打ち上げる pad, which she said runs about $100 million.?

The new 開始する,打ち上げる pad is at 航空宇宙局's Kennedy Space 中心, just north of the Cape Canaveral 場所/位置.

SpaceX is also 修正するing the ロケット/急騰する's engines to 増加する 業績/成果 and 解決する 可能性のある safety 関心s, said Shotwell.

The company 計画(する)s to change the design of the Falcon 9's turbopump - which 供給するs propellants to the ロケット/急騰する's engines - to 除去する 割れ目s that have 誘発するd 関心 from 航空宇宙局 and the U.S. 空気/公表する 軍隊.

航空宇宙局 has 雇うd SpaceX to taxi 宇宙飛行士s to and from the International Space 駅/配置する starting in late 2018.

Shotwell said the new turbopumps will be 任命する/導入するd before the first 無人の 実験(する) flights of the 商業の space taxi, scheduled for November.

THE HISTORIC LAUNCH PADS?

The space shuttle Discovery lifts off from launch pad 39A at  the Kennedy Space Center October 11, 2000. The pad has now been taken over Elon Musk's SpaceX, which hopes to begin launching its Dragon rockets every two weeks.

The スペースシャトル 発見 解除するs off from 開始する,打ち上げる pad 39A at the Kennedy Space 中心 October 11, 2000. The pad has now been taken over Elon Musk's SpaceX, which hopes to begin 開始する,打ち上げるing its Dragon ロケット/急騰するs every two weeks.

Since the late 1960s, Pads A and B at Kennedy Space 中心's 開始する,打ち上げる コンビナート/複合体 39 have served as 背景s for America's most 重要な 乗組員を乗せた space flight 努力するs - Apollo, Skylab, Apollo-Soyuz and スペースシャトル.

位置を示すd on Merritt Island, Fla., just north of Cape Canaveral, the pads were 初めは built for the 抱擁する Apollo/Saturn V ロケット/急騰するs that 開始する,打ち上げるd American 宇宙飛行士s on their historic 旅行s to the moon and 支援する.?

An aerial view of Launch Pad 39A during the Apollo/Saturn era, taken in 1976.?During the Apollo era, key pad service structures were mobile.

An 空中の 見解(をとる) of 開始する,打ち上げる Pad 39A during the Apollo/Saturn 時代, taken in 1976.?During the Apollo 時代, 重要な pad service structures were 動きやすい.

Looking like a giant erector set, is the construction of the payload changeout room for the Space Shuttle Program at Launch Pad 39A in 1976. It allows the capability of loading the shuttle vertically, and making installation or removal of payloads at the launch pad possible.

Looking like a 巨大(な) erector 始める,決める, is the construction of the payload changeout room for the Space 往復(する) Program at 開始する,打ち上げる Pad 39A in 1976. It 許すs the 能力 of 負担ing the 往復(する) vertically, and making 取り付け・設備 or 除去 of payloads at the 開始する,打ち上げる pad possible.

に引き続いて the 共同の U.S.-Soviet Apollo-Soyuz 実験(する) 事業/計画(する) 使節団 of July 1975, the pads were 修正するd to support スペースシャトル 操作/手術s.?

Both pads were designed to support the 概念 of 動きやすい 開始する,打ち上げる 操作/手術s, in which space 乗り物s are checked out and 組み立てる/集結するd in the 保護するd 環境 of the Orbiter 過程ing 施設 and the 乗り物 議会 Building, then 輸送(する)d by large, 跡をつけるd crawlers to the 開始する,打ち上げる pad for final 過程ing and 開始する,打ち上げる.

During the Apollo 時代, 重要な pad service structures were 動きやすい.?

For the スペースシャトル, two 永久の service towers were 任命する/導入するd at each pad for the first time, the 直す/買収する,八百長をするd service structure and the 回転/交替ing service structure.

On April 12, 1981, 往復(する) 操作/手術s 開始するd at Pad A with the 開始する,打ち上げる of Columbia on STS-1.?

After 23 more successful 開始する,打ち上げるs from A, the first スペースシャトル to 解除する off from Pad B was the ill-運命/宿命d 挑戦者 in January 1986.?

Pad B was 指定するd for the 再開 of 往復(する) flights in September 1988, followed by the reactivation of Pad A in January 1990.

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SpaceX is one of two companies certified to 飛行機で行く 軍の and 国家の 安全 衛星s for the 空気/公表する 軍隊, the other 存在 部隊d 開始する,打ち上げる 同盟, a 共同 of Boeing Co and Lockheed ツバメ Corp.

'For us, the 関心 was not the 割れ目s, but do they grow over time? Would these 割れ目s 原因(となる) a flight 失敗?' Shotwell said. 'I think 航空宇宙局 is used to engines that aren't やめる as 強健な, so they just don't want any 割れ目s at all in the turbo 機械/機構.'

SpaceX discovered two types of 割れ目s during ground 実験(する)s of its Merlin engines in 2015, Shotwell said. The 割れ目s were not 関係のある to the Sept. 1 開始する,打ち上げる pad 爆発.

To 直す/買収する,八百長をする the more serious 割れ目ing 問題/発行する, the company 工夫するd a ソフトウェア 直す/買収する,八百長をする and then redesigned the turbine wheel, Shotwell said. The first of the redesigned turbine wheels flew in July 2016.

A second 始める,決める of 割れ目s in welds and shrouds are not a 関心 for flight, but 航空宇宙局 and the 空気/公表する 軍隊 have asked for a redesign, Shotwell said.

SpaceX has a backlog of more than 70 使節団s, 価値(がある) more than $10 billion. It has 首尾よく flown 27 out of 29 times since the Falcon 9's debut in 2010.

The company flew eight 使節団s in 2016 before the 開始する,打ち上げる pad 事故 in September grounded the (n)艦隊/(a)素早い.?

The ロケット/急騰する returned to flight last month, 飛行機で行くing from a second 開始する,打ち上げる 場所/位置 in California, which is only used for 衛星s 長,率いるing into polar or high inclination 軌道s.

A fourth 開始する,打ち上げる 場所/位置 in Texas is under construction.

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