事業/計画(する) Skyway: World's largest 網状組織 of 'drone superhighways' could be built in ENGLAND - connecting the Midlands with the Southeast over 165 miles

  • A 国際借款団/連合 has submitted 計画(する)s for a 165-mile long superhighway 網状組織
  • It will connect Reading, Oxford, Milton Keynes, Cambridge, Coventry and Rugby?
  • If 認可するd, the 網状組織 could be 延長するd to Southampton and Ipswich
  • It remains 不明瞭な how much the 事業/計画(する) will cost or when it could be 始める,決める up?

The idea of a drone superhighway may sound like a 概念 from the 最新の science fiction blockbuster.

But it could soon become a reality in England, with the submission of 計画(する)s to build a 網状組織 across the Midlands and the Southeast.

A 国際借款団/連合 led by ソフトウェア provider 高度 Angel has submitted 計画(する)s for a 165-mile-long superhighway 網状組織 dubbed 事業/計画(する) Skyway, connecting 領空 above cities 含むing Reading, Oxford, Milton Keynes, Cambridge, Coventry, and Rugby.

If 認可するd, the 網状組織 could 潜在的に then be 延長するd to Southampton on the south coast and Ipswich on the east coast.

The group hopes the superhighway will '打ち明ける the 抱擁する 可能性のある 申し込む/申し出d by 無人の 空中の 乗り物s,' with a 決定/判定勝ち(する) from the 政府 on whether to green light the 事業/計画(する) 推定する/予想するd in the coming weeks.

A 国際借款団/連合 led by ソフトウェア provider 高度 Angel has submitted 計画(する)s for a 165-mile-long superhighway 網状組織 dubbed 事業/計画(する) Skyway, connecting 領空 above cities 含むing Reading, Oxford, Milton Keynes, Cambridge, Coventry, and Rugby

The group hopes the superhighway will 'unlock the huge potential offered by unmanned aerial vehicles,' with a decision on whether to green light the project expected in the coming weeks

The group hopes the superhighway will '打ち明ける the 抱擁する 可能性のある 申し込む/申し出d by 無人の 空中の 乗り物s,' with a 決定/判定勝ち(する) on whether to green light the 事業/計画(する) 推定する/予想するd in the coming weeks

(悪事,秘密などを)発見する and 避ける 科学(工学)技術??

The drone superhighway will use 高度 Angel's (悪事,秘密などを)発見する and 避ける (DAA) 科学(工学)技術 to 妨げる 衝突/不一致s between the 飛行機で行くing 乗り物s.

This 科学(工学)技術 was developed 支援する in 2020 in a five-mile flight 回廊(地帯) just south of Reading.

It 料金d 自動化するd 指示/教授/教育s to the 無人の drones to keep them away from others or change path if they're in danger of 衝突,墜落ing.?

DAA only 要求するs basic technical 統合,差別撤廃s and does not 要求する specialist 金物類/武器類 on-board the drone, meaning it an be utilised by a 範囲 of 商売/仕事s.?

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'This is the most ambitious 輸送(する) 事業/計画(する) 提案するd for the country since the advent of the 鉄道 網状組織 in the 18th century,' said Richard Parker, CEO and 創立者 of 高度 Angel.

'Britain is at the 最前部 of a second 輸送(する) 革命.

'Drones have the 可能性のある to 輸送(する) goods in a way our ancestors could never have imagined but would have surely understood.

'Britain can lead the world in these innovative and life-saving 科学(工学)技術s, we have the 技術s and ambition to open our skies to 安全な and 安全な・保証する drone and 空気/公表する-taxi flights.'

To cover the 165 miles of superhighway, 高度 Angel will need 29 Arrow Towers ? the 科学(工学)技術 which 許すs the flights to operate 安全な and securely in unrestricted 領空.?

存在するing 組織/基盤/下部構造, such as phone masts, will be utilised where possible, a spokesperson told MailOnline.?

The drone superhighway will use 高度 Angel's (悪事,秘密などを)発見する and 避ける (DAA) 科学(工学)技術 to 妨げる 衝突/不一致s between the 飛行機で行くing 乗り物s.

This 科学(工学)技術 was developed 支援する in 2020 and 実験(する)d in a five-mile flight 回廊(地帯) just south of Reading.

To cover the 165 miles of superhighway, Altitude Angel willl need 29 Arrow Towers ? the technology which allows the flights to operate safely and securely in unrestricted airspace

To cover the 165 miles of superhighway, 高度 Angel willl need 29 Arrow Towers ? the 科学(工学)技術 which 許すs the flights to operate 安全に and securely in unrestricted 領空

It 料金d 自動化するd 指示/教授/教育s to the 無人の drones to keep them away from others or change path if they're in danger of 衝突,墜落ing.

によれば 高度 Angel, DAA only 要求するs basic technical 統合,差別撤廃s and does not 要求する specialist 金物類/武器類 on-board the drone, meaning it can be utilised by a 範囲 of 商売/仕事s.?

When, or if, the 事業/計画(する) is 認可するd by the 政府, the first superhighway will be 始める,決める up across the Midlands and Southeast.

The drone superhighway will use Altitude Angel's detect and avoid (DAA) technology to prevent collisions between the flying vehicles.?It feeds automated instructions to the unmanned drones to keep them away from others or change path if they're in danger of crashing

The drone superhighway will use 高度 Angel's (悪事,秘密などを)発見する and 避ける (DAA) 科学(工学)技術 to 妨げる 衝突/不一致s between the 飛行機で行くing 乗り物s.?It 料金d 自動化するd 指示/教授/教育s to the 無人の drones to keep them away from others or change path if they're in danger of 衝突,墜落ing

If that 証明するs a success, 高度 Angel says it will make the 科学(工学)技術 利用できる to 許す other towns and cities around the world to 始める,決める up their own drone superhighways.

'With the 政府's support, using this 科学(工学)技術 as its 創立/基礎, we can create 網状組織s spanning the length and breadth of Britai n, a 最高の-主要道路-網状組織-in-the-sky, 供給するing a 批判的な 数字表示式の 組織/基盤/下部構造 which will, in-turn, enable the world's first truly 国家の drone economy,' Mr Parker 追加するd.?

It remains 不明瞭な how much the 網状組織 will cost to be 始める,決める up, should it be 認可するd.??

HOW CLOSE IS A NEAR MISS BETWEEN AIRCRAFT AND DRONES?

近づく 行方不明になる is a ありふれた 称する,呼ぶ/期間/用語 used to 述べる 遭遇(する)s between different 空輸の 乗り物s.

治める/統治するd by Airprox, there is no 明確な/細部 distance 明言する/公表するd, instead it is 計器d by the opinions of the 操縦する, 空気/公表する traffic 監査役 and the drone 操作者.?

Earlier this year a '近づく-行方不明になる' 報告(する)/憶測 was とじ込み/提出するd between a police drone and two 闘士,戦闘機 jets travelling at 520 mph.

Governed by Airprox, there is no specific distance stated, instead it is gauged by the opinions of the pilot, air traffic controller and the drone operator

治める/統治するd by Airprox, there is no 明確な/細部 distance 明言する/公表するd, instead it is 計器d by the opinions of the 操縦する, 空気/公表する traffic 監査役 and the drone 操作者

The Devon and Cornwall officer was 納得させるd there would be a 衝突/不一致 as the 軍の jet (機の)カム into 見解(をとる).

The Airprox board 報告(する)/憶測d the 13lbs 装置 was 飛行機で行くing at an 高度 of around 300ft when the 操縦する heard a 急速な/放蕩な jet approaching.

The F-15 操縦する, who was 飛行機で行くing at an 高度 of 500ft, could not see the drone but the drone 操縦する said the 危険 of a 衝突/不一致 was 'high'.??

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