New 後退 for 石油 car 禁止(する) as EV sales 立ち往生させる for 買い手s who cannot afford them and the slow roll-out of public chargers

  • ?人物/姿/数字s show sales of electric 乗り物s 急落するd by 25 per cent last month

The 禁止(する) on 石油 and ディーゼル car sales may be その上の 延期するd if 大臣s fail to 取り組む major 障壁s to electric 乗り物 所有権, peers have 警告するd.

A House of Lords 委員会 報告(する)/憶測 says electric car sales are ‘立ち往生させるing’ の中で 私的な 運転者s as many cannot afford them and because of the slow roll-out of public chargers ? 特に in 田舎の areas.

It (機の)カム as 産業 人物/姿/数字s show sales of electric 乗り物s 急落するd by 25 per cent last month, when compared with January 2023.

Sales of electric vehicles plummeted by 25% last month, when compared with January 2023

Sales of electric 乗り物s 急落するd by 25% last month, when compared with January 2023

While EV sales の中で 商売/仕事s grew 42 per cent, it is a major blow to the 政府’s 的 of banning sales of new 石油 and ディーゼル cars by 2035 as it needs to 納得させる more than 30million 私的な 運転者s to make the switch.

Society of モーター 製造業者s and 仲買人s 人物/姿/数字s published Monday show that 20,935 electric cars were 登録(する)d in January - a rise of 21 per cent year on year.< /p>

However, 購入(する)s by 私的な 買い手s fell by a 4半期/4分の1 (25.1 per cent).

The 貿易(する) 団体/死体's 長,指導者 (n)役員/(a)執行力のある マイク Hawes 以前 said the UK was now 'probably in the 底(に届く) half in Europe' for driver 需要・要求する for EVs, 落ちるing below nations such as フラン, Germany, Ireland and Portugal.

He せいにするd this to a 欠如(する) of incentives in the UK.

Rishi Sunak has already 延期するd the 提案するd 禁止(する) from 2030 to 2035 to give 消費者s more time to make the 移行 to EVs.

The ban on petrol and diesel car sales may be further delayed if ministers fail to tackle major barriers to electric vehicle ownership, peers have warned

The 禁止(する) on 石油 and ディーゼル car sales may be その上の 延期するd if 大臣s fail to 取り組む major 障壁s to electric 乗り物 所有権, peers have 警告するd

Electric vehicles (BEV in this chart) accounted for 14.7% of the total new car market in January - this is well below the Goverment's target

Electric 乗り物s (BEV in this chart) accounted for 14.7% of the total new car market in January - this is 井戸/弁護士席 below the Goverment's 的

The 政府 had 始める,決める a 的 of 任命する/導入するing six chargers at all motorway service 駅/配置するs by the end of 2023, but it was 明らかにする/漏らすd in January it had failed dismally trying to 達成する this goal.

But this has only been 達成するd at 33 per cent of 場所s, chairman of the 調査 Baroness Parminter said.

'The 証拠 we received shows the 政府 must do more to get people to 可決する・採択する EVs,' she 追加するd.

'If it fails to 注意する our 推薦s the UK won't 得る the 重要な 利益s of better 空気/公表する 質 and will lag in the slow 小道/航路 for 取り組むing 気候 change.'

大臣s have been 教えるd to start 演説(する)/住所ing the 不平等 in upfront costs between EVs and 石油 and ディーゼル cars, and 改造する 認めるs 目的(とする)d at incentivising the 購入(する) of new EVs.

And while the 報告(する)/憶測 said the 政府 is making some 前進 with 非難する 組織/基盤/下部構造, more needs to be done to 支える the number of 装置s 利用できる to those without on-street 非難する at home.?

現在の support for 地元の 当局 in the form of the 地元の Electric 乗り物 組織/基盤/下部構造 基金 (LEVI) is seen as a 広大な/多数の/重要な 初期の step but the 報告(する)/憶測 recommended 延長するing this for a その上の three years.

However, outdated 規則 is 持つ/拘留するing 非難する 組織/基盤/下部構造 支援する.

New 協議するing needs to happen around 義務的な workplace 非難する and the '権利 to 告発(する),告訴(する)/料金' for tenants in multi-occupancy buildings ーするために 改善する public 非難する 網状組織s, the 調査 最高潮の場面s.

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