卒業生(する) 運動ing licences and sorting the pothole 危機 once and for all: AA 明らかにする/漏らすs its 最新の モーターing manifesto

  • AA's members were 調査するd on 圧力(をかける)ing road 輸送(する)
  • Road safety, road 維持/整備 and better EV (警察などへの)密告,告訴(状) are three 最高の,を越す
  • 政府 is 勧めるd to 行為/法令/行動するs on these 問題/発行するs ahead of 近づいている 選挙

The pothole problem must be sorted and smart motorways 廃止するd, the AA says in its 最新の モーターing manifesto which saw nearly 12,000 of its members 答える/応じる.

It has 開始する,打ち上げるd its モーターing manifesto today to 明らかにする/漏らす what drivers see as problems that need to be solved most 緊急に.??

To create '信用/信任 for for drivers,' the モーターing organisation believes a '卒業生(する)d licence' system needs to be 器具/実施するd, along with far 改善するd road 維持/整備, smart motorways 存在 axed and better EV 組織/基盤/下部構造.

Ahead of 近づいている 地元の and 市長の 選挙s, and a 未解決の 総選挙, five 批判的な areas of 活動/戦闘 to 演説(する)/住所 運転者s' 関心s were 最高潮の場面d - supporting drivers, 維持できる 未来, smoother 旅行s, safer roads, and 強化するing the 産業.

Potholes are causing a real issue to roads across the country, and councils are constantly under pressure to allocate more funds to improving road surface quality

Potholes are 原因(となる)ing a real 問題/発行する to roads across the country, and 会議s are 絶えず under 圧力 to 配分する more 基金s to 改善するing road surface 質?

Road 維持/整備 ? pothole 危機

Road 維持/整備 was the most 批判的な area as far as the 調査する drivers were 関心d, with 96 per cent of AA members 説 road 管理/経営 is the 最高の,を越す 輸送(する) 問題/発行する.

The 国家の pothole 危機 was 概算の to cost drivers almost half a billion 続けざまに猛撃するs last year, with the AA called out to more than 600,000 pothole-関係のある 出来事/事件s in 2023.

The AA wants the 政府 to (犯罪の)一味-盗品故買者 基金ing of 地元の road 維持/整備 with 基金s from the £8.3billion HS2 配分 brought 今後, 増加するing and 加速するing spending in England in the first three years.

地元の 当局 are 存在 勧めるd to 限界 the practice of 一時的な pothole 修理s or patches and, where possible, every pothole or patch to be 修理d 永久的に.

Road safety - 廃止する Smart Motorways

Four in five 81 運転者s want 'smart' motorways scrapped, the manifesto says.

In 2023, Rishi Sunak cancelled all 未来 smart モーター way 事業/計画(する)s 予定 to 財政上の 圧力s and a 欠如(する) of public 信用/信任 in this 'smart' roads.?

The AA is calling on the 政府 to 復帰させる the hard shoulder on 存在するing smart motorway 計画/陰謀s using dynamic hard shoulder 科学(工学)技術.

The RAC also 分かれて 勧めるd the 政府 to bring 支援する hard shoulders at the start if this month.?

現在/一般に, congestion 利益s of smart motorways are lost as more than one third of drivers don't use the inside 小道/航路 予定 to 恐れる of broken-負かす/撃墜する 乗り物s ahead and any 出来事/事件 leads to 厳しい congestion and 延期するs for 緊急 services getting to the scene of 衝突,墜落s.

A 'graduate driving licence' would see newly qualified drivers unable to drive peer passengers for six months after passing their practical test

A '卒業生(する) 運動ing licence' would see newly qualified drivers unable to 運動 peer 乗客s for six months after passing their practical 実験(する)

New drivers - introduce 卒業生(する) licences

Nearly three 4半期/4分の1s of drivers think a 卒業生(する) licence 限界ing 乗客s is a good idea.

A 卒業生(する) 運動ing licence (GDL) would 限界 newly qualified drivers in some areas 含むing having no peer 乗客s for six months ? a 政策 supported by the AA 運動ing School and AA 信用.

Saving 運転者s money

Around seven in 10 回答者/被告s to the 調査する think モーターing 税金s will 増加する, and in July 2022 the AA 設立する nearly two-thirds of 運転者s either drove いっそう少なく or 削減(する) 支援する their spending 予定 to 記録,記録的な/記録する 石油 prices.

With young people and families feeling the greatest 衝撃, the AA wants to 保持する the 現在の 凍結する on 燃料 義務, and 改善する 燃料 price transparency.

The new 'Pumpwatch' 計画/陰謀 where 燃料 駅/配置するs will be 合法的に 要求するd to 株 live (警察などへの)密告,告訴(状) on their pump prices within 30 minutes of any change is 支援するd by the AA.

With 87 per cent …に反対するd to 増加するd 税金s on 石油 and ディーゼル cars, the AA wants 乗り物 Excise 義務 (VED) for electric 乗り物s to remain lower than 燃料 cars to incentivize take-up.

It's also calling for a 25 per cent 削減 in 保険 賞与金 税金 (IPT) 全体にわたる and a 50 per cent 削減 for new drivers to help those 攻撃する,衝突する by disproportionate high 賞与金s and 直面する 存在 定価つきの out of the market.

Expanding and improving EV charging was very important to those surveyed, with 65 per cent wanting better EV infrastructure

拡大するing and 改善するing EV 非難する was very important to those 調査するd, with 65 per cent wanting better EV 組織/基盤/下部構造

Switch to EVs - 改善する 組織/基盤/下部構造 and (警察などへの)密告,告訴(状)

A large part of the AA's manifesto is 献身的な to EVs and the 移行s to all-electric 運動ing.

The AA 設立する 非難する was 最高の,を越す of drivers' minds with 65 per cent wanting better EV 組織/基盤/下部構造.

Ways to 達成する this 含む 減ずるing 付加価値税 for on-street 非難する from 20 per cent to 5 per cent to match home 非難する.

The 政府 was 広範囲にわたって criticised by its 拒絶 to listen to the 'fair 税金 for a fair 移行' 産業-wide (選挙などの)運動をする and 減ずる 税金s on EVs, 特に 付加価値税, in its spring 予算.

The AA wants to see 増加するd 焦点(を合わせる) on EV 組織/基盤/下部構造 from 増加するd use of public 前提s for 夜通し 非難する and スピード違反 up planning and grid 関係, to supporting 告発(する),告訴(する)/料金 地位,任命する 操作者s (CPOs) by bringing 非難する under the Renewable 輸送(する) 燃料 義務 (RTFO).

The RTFO is a 政府 団体/死体 that supports decarbonisation of 輸送(する) and the move to renewable 燃料s.

And better communication about the switch to electric is very important: 81 per cent of AA members want the organisation to 活発に challenge misinformation on EVs, with 75 per cent wanting the AA to 供給する do this by 供給するing 正確な (警察などへの)密告,告訴(状) instead.

In 返答, the AA wants the 政府 to consider 復帰させるing the Go Ultra Low 共同の 産業 and 政府 (警察などへの)密告,告訴(状) and publicity (選挙などの)運動をする.

Edmund King, AA 大統領,/社長, 追加するd: 'The AA's manifesto is 支援するd by 投票ing of our members.?

'We know that 永久的に 直す/買収する,八百長をするing potholes is the number one 問題/発行する, but we also know that drivers want 活動/戦闘 on scrapping "smart" motorways, 改善するing the safety of new drivers and 存在 given more incentives and 安心 before switching to 無 放出/発行 乗り物s.?

'Our message to all parties is "モーターing 事柄s".?

SAVE MONEY ON MOTORING

More 最高の,を越す stories