California's EV goal could cost taxpayers $20 BILLION in 力/強力にする grid updates to 会合,会う 需要・要求する by 2045, 熟考する/考慮する 明らかにする/漏らすs

  • California will 支払う/賃金 up to 40 パーセント more? in grid costs by 2045
  • Scientists 設立する that 消費者s will have to 支払う/賃金 the 付加 prices
  • READ MORE:? Gas car 禁止(する) means 居住(者)s spend $20,000 MORE on electric

California's ambitious EV goal could 要求する 重要な 力/強力にする grid 昇格s to 会合,会う the 需要・要求する by 2045 - and scientists 見積(る) the 転換 will cost up to $20 billion.

The West Coast 明言する/公表する is 始める,決める to 施行する a 禁止(する) on the sale of new gas-力/強力にするd cars by 2035, but 研究員s at the?University of California (UC), Davis 公式の/役人s will to 追加する 50 パーセント more?伝達/伝染 lines for 力/強力にする 駅/配置するs.

However, to 攻撃する,衝突する the 炭素 neural timeline a 10年間 later, California will need 67 パーセント more lines as the number of EVs on the road is 始める,決める to 増加する by 96 パーセント.

The 昇格s are 予定 to 要求するing?an 付加 25 gigawatts of 力/強力にする, which is 同等(の) to more than 62 million solar パネル盤s.

California 's ambitious EV goal could require significant power grid upgrades to meet the demand by 2045 - and scientists estimate the shift will cost up to $20 billion

California 's ambitious EV goal could 要求する 重要な 力/強力にする grid 昇格s to 会合,会う the 需要・要求する by 2045 - and scientists 見積(る) the 転換 will cost up to $20 billion

The team 公式文書,認めるd that the 組織/基盤/下部構造 costs will be 相殺する by a 削減 in electricity 率 between $0.01 and $0.06/kWh by 2045,' the team 株d in the 熟考する/考慮する published in PNAS.

'While electricity price may 減少(する), the 全体にわたる 法案 of all 消費者s will still 増加する 予定 to the growth of total electricity 消費, which will (不足などを)補う for the total 昇格 costs.'?

研究員s 決定するd that there are over 1,600 substations and more than 5,000 feeders stretched throughout three 地域s: Los Angeles, San Diego and northern California.

With the 現在の 伝達/伝染 lines, or feeders, seven パーセント will be 積みすぎる by 2025, 27 パーセント five years later and half by 2035.

However, the team 設立する that two-thirds of the feeders will be 積みすぎる by 2045 予定 to 需要・要求する for 電気の 力/強力にする reaching 二塁打 of the 現在の capacity.

With the current transmission lines, sev
en percent will be overloaded by 2025, 27 percent five years later and half by 2035. But two-thirds of the feeders will be overloaded by 2045

With the 現在の 伝達/伝染 lines, seven パーセント will be 積みすぎる by 2025, 27 パーセント five years later and half by 2035. But two-thirds of the feeders will be 積みすぎる by 2045?

While the outdate 組織/基盤/下部構造 will 固執する throughout California, the 熟考する/考慮する identified the Bay Area as experiencing the brunt.?

READ MORE:?EVs accounted for 40% of new cars in some cities last year but just 3% in others - how does your city compare??

In 2023, Americans bought more than one million fully electric 乗り物s - a new 記録,記録的な/記録する. But this 株 is not 平等に spread out across the country.?

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'The total 昇格 need grows 劇的な from 3.5 GW in 2030 to 25.4 GW in 2045,' reads the 熟考する/考慮する.

'The 範囲 of 回路・連盟 昇格 costs is やめる 幅の広い, with the total cost by 2045 範囲ing from $6 billion to $20 billion.'??

研究員s also 公式文書,認めるd the EV-関係のある 昇格 cost over the next 20 years is 始める,決める to be up to 40 パーセント more than the 現在の grid costs.

California became the first in the world to 禁止(する) the sale of new gas-力/強力にするd cars when it? 認可するd the 政策 in April 2022.

The move means 自動車製造業者s will be 要求するd to 減ずる the number of gas guzzlers they sell ーするために reach the first 割当 of the 計画(する) that 委任統治(領)s 35 パーセント of new cars, SUVs and small 好転s sold in by 2026 be 無-放出/発行 乗り物s.

The 割当 増加するs every two years, with 51 パーセント by 2028, 68 パーセント by 2030 and then 100 パーセント of all new 乗り物s sold should be 殴打/砲列-力/強力にするd five years later - 20 パーセント of these sold can be hybrid plug-ins.?

The 禁止(する) is part of California's larger 計画(する) to move 完全に away from 化石 燃料s and use 100 パーセント renewable energy by 2045.

But it does not stop 居住(者)s from 運動ing their 現在の gas cars or buying and selling them used.??